top of page
paaldanspalen

Contact & Locatie

Adres

Bieskemaar 1

9735 AE Groningen

KvK:   87209012

BTW: NL864234673B01

Contact

06-53215088

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Whatsapp

Openingstijden

Ma - Vrij

Zaterdag

Zondag

8:00 uur – 22:00 uur

9:00 uur – 18:00 uur

9:00 uur – 18:00 uur

Locatie

The Poleground is gevestigd in het pand van Ballorig Groningen. De ingang van de studio bevindt zich op de eerste verdieping en is bereikbaar via de hoofdingang van Ballorig.

In de avonds is de voordeur open maar de tweede deur gesloten. Deze tussendeur gaat 10 minuten voor de les van het slot en sluit automatisch op het moment dat de les start. Als deze tussendeur op slot zit, kun je in de hal wachten totdat het slot weer open gaat.

Locatie
  • Moet ik een proefles volgen als ik al ervaring heb?
    Ja, iedereen moet eerst een proefles volgen. Als je een proefles aanvraagt controleren wij welk niveau het beste bij jou past. Op deze manier zorgen we dat iedereen een leuke les heeft en voorkomen we problemen door niveau verschillen tussen de deelnemers.
  • Ik heb een abonnement afgesloten maar ik kan niet reserveren
    Om de kwaliteit van de lessen hoog te houden delen we onze leden in op niveau. Dit betekent dat je alleen kunt deelnemen aan een les als je het juiste niveau bezit. Als je niet kan reserveren kan dit de volgende oorzaken hebben: - Je hebt nog geen proefles gevolgd. - Je hebt niet het juiste niveau om deel te nemen aan de les. -
  • Ik heb een proefles aangevraagd maar nog geen reactie gekregen.
    Als je het formulier invult krijg je altijd een automatische mail binnen op het opgegeven email-adres. Als je deze mail niet ontvangt is er iets mis gegaan. In dit geval kun je het best even mail naar contact@thepoleground.nl
  • Welk level past bij mij?
    Onze lessen zijn ingedeeld in verschillende levels op basis van de vaardigheden die je nodig hebt om deel te nemen aan de betreffende les. Van makkelijk naar moeilijk hebben wij de volgende niveaus: - Geen ervaring vereist - Bij deze lessen kun je een proefles volgen als je nog geen ervaring hebt. - Basics - Bij deze lessen leer je de basis technieken van het paaldansen. - Basics L2 - Deze lessen kun je volgen nadat je de kracht & Basics cursus hebt gevolgd. - Beginner - Intermediate - Advanced Na het invullen van het proefles formulier zullen wij contact met je opnemen om het juist niveau te bepalen.
  • Kan ik een product ruilen?
    Ruilen van producten kan in de studio. 1. Neem het product in de originele verpakking mee naar de winkel. 2. We bekijken het probleem en zorgen voor een snelle oplossing. Een oplossing kan zijn: ruil het product voor een ander product Geld terug Reparatie van het product
  • Waarom moet ik betalen voor het retourneren?
    Wij vinden het belangrijk dat er niet onnodig veel brandstof wordt verspild aan producten die continue heen en weer worden verstuurd. Daarom focussen we ons het verzamelen van accurate informatie over de pasvorm, materialen en kleuren van de producten. Zo willen we de kans verkleinen dat jij iets besteld wat toch niet bevalt. Als je nog steeds twijfelt kun je ons ook altijd om meer informatie vragen via de chat.
  • Welke retourmogelijkheden zijn er?
    Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kan je jouw product nog retourneren. Als wij het product in originele staat retour hebben ontvangen en beoordeeld hebben, ontvang je jouw geld terug binnen 5 werkdagen.
  • Hoe kan ik een product retourneren?
    Retourneren kan je eenvoudig zelf regelen via ons retourportaal tenzij je recht hebt op gratis retourneren. Zorg ervoor dat je de volgende informatie bij de hand hebt zodat je snel door de stappen heen kan: Reden van het retour Postcode Ordernummer Track & Trace code 2. Betaal de retourkosten via de betaallink die je krijgt tijdens het volgen van de stappen in het retourportaal. 3. Lever het pakket af bij het afleverpunt die volgt uit de stappen. 4. Houd je Track & Trace in de gaten, wacht tot wij het product hebben ontvangen en binnen 5 werkdagen krijg jij jouw geld terug.
  • Waarom kan ik niet reserveren?
    Er zijn verschillende reden waarom het in sommige gevallen niet mogelijk is om een les te reserveren. Het is mogelijk dat je onbevoegd bent door de instellingen van jouw account. Onze lessen zijn ingedeeld in niveaus. In de account instellingen geven wij aan tot welke niveaus jij toegang mag hebben. Na het volgen van een proefles zullen wij deze instellingen wijzigen naar het niveau dat bij jou past. De tweede mogelijkheid is dat je niet het juiste abonnement hebt om deel te nemen aan de gewenste les. Premium lessen kunnen alleen worden gereserveerd met het premium of onbeperkt abonnement.
  • Hoeveel kost een workshop op aanvraag?
    De prijs van de workshop is afhankelijk van de duur en het aantal deelnemers. Daarnaast passen we al onze workshops aan op jouw wensen. Als je een offerte aanvraagt zullen we de precieze kosten voor jou berekenen. www.thepoleground.nl/workshops-uitjes-form
  • Hoe kan ik een losse les of een proefles reserveren?
    Als je nog nooit een les bij ons hebt gevolgd moet je een les aanvragen via het proefles formulier. Na het aanvragen van de proefles kijken we samen met jou naar de mogelijkheden. Op deze manier zorgen we ervoor dat je een les volgt op het juiste niveau. www.thepoleground.nl/proefles Na het volgen van de proefles zullen wij de instellingen van jouw account veranderen en je toegang geven tot alle lessen op jouw niveau. Vanaf dan kun je zelf een losse les reserveren via het les rooster. www.thepoleground.nl/lesrooster
  • Moet ik een proefles volgen als ik al ervaring heb?
    Ja, iedereen moet eerst een proefles volgen. Als je een proefles aanvraagt controleren wij welk niveau het beste bij jou past. Op deze manier zorgen we dat iedereen een leuke les heeft en voorkomen we problemen door niveau verschillen tussen de deelnemers.
  • Ik heb een abonnement afgesloten maar ik kan niet reserveren
    Om de kwaliteit van de lessen hoog te houden delen we onze leden in op niveau. Dit betekent dat je alleen kunt deelnemen aan een les als je het juiste niveau bezit. Als je niet kan reserveren kan dit de volgende oorzaken hebben: - Je hebt nog geen proefles gevolgd. - Je hebt niet het juiste niveau om deel te nemen aan de les. -
  • Ik heb een proefles aangevraagd maar nog geen reactie gekregen.
    Als je het formulier invult krijg je altijd een automatische mail binnen op het opgegeven email-adres. Als je deze mail niet ontvangt is er iets mis gegaan. In dit geval kun je het best even mail naar contact@thepoleground.nl
  • Welk level past bij mij?
    Onze lessen zijn ingedeeld in verschillende levels op basis van de vaardigheden die je nodig hebt om deel te nemen aan de betreffende les. Van makkelijk naar moeilijk hebben wij de volgende niveaus: - Geen ervaring vereist - Bij deze lessen kun je een proefles volgen als je nog geen ervaring hebt. - Basics - Bij deze lessen leer je de basis technieken van het paaldansen. - Basics L2 - Deze lessen kun je volgen nadat je de kracht & Basics cursus hebt gevolgd. - Beginner - Intermediate - Advanced Na het invullen van het proefles formulier zullen wij contact met je opnemen om het juist niveau te bepalen.
  • Kan ik een product ruilen?
    Ruilen van producten kan in de studio. 1. Neem het product in de originele verpakking mee naar de winkel. 2. We bekijken het probleem en zorgen voor een snelle oplossing. Een oplossing kan zijn: ruil het product voor een ander product Geld terug Reparatie van het product
  • Waarom moet ik betalen voor het retourneren?
    Wij vinden het belangrijk dat er niet onnodig veel brandstof wordt verspild aan producten die continue heen en weer worden verstuurd. Daarom focussen we ons het verzamelen van accurate informatie over de pasvorm, materialen en kleuren van de producten. Zo willen we de kans verkleinen dat jij iets besteld wat toch niet bevalt. Als je nog steeds twijfelt kun je ons ook altijd om meer informatie vragen via de chat.
  • Welke retourmogelijkheden zijn er?
    Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kan je jouw product nog retourneren. Als wij het product in originele staat retour hebben ontvangen en beoordeeld hebben, ontvang je jouw geld terug binnen 5 werkdagen.
  • Hoe kan ik een product retourneren?
    Retourneren kan je eenvoudig zelf regelen via ons retourportaal tenzij je recht hebt op gratis retourneren. Zorg ervoor dat je de volgende informatie bij de hand hebt zodat je snel door de stappen heen kan: Reden van het retour Postcode Ordernummer Track & Trace code 2. Betaal de retourkosten via de betaallink die je krijgt tijdens het volgen van de stappen in het retourportaal. 3. Lever het pakket af bij het afleverpunt die volgt uit de stappen. 4. Houd je Track & Trace in de gaten, wacht tot wij het product hebben ontvangen en binnen 5 werkdagen krijg jij jouw geld terug.
  • Waarom kan ik niet reserveren?
    Er zijn verschillende reden waarom het in sommige gevallen niet mogelijk is om een les te reserveren. Het is mogelijk dat je onbevoegd bent door de instellingen van jouw account. Onze lessen zijn ingedeeld in niveaus. In de account instellingen geven wij aan tot welke niveaus jij toegang mag hebben. Na het volgen van een proefles zullen wij deze instellingen wijzigen naar het niveau dat bij jou past. De tweede mogelijkheid is dat je niet het juiste abonnement hebt om deel te nemen aan de gewenste les. Premium lessen kunnen alleen worden gereserveerd met het premium of onbeperkt abonnement.
  • Hoeveel kost een workshop op aanvraag?
    De prijs van de workshop is afhankelijk van de duur en het aantal deelnemers. Daarnaast passen we al onze workshops aan op jouw wensen. Als je een offerte aanvraagt zullen we de precieze kosten voor jou berekenen. www.thepoleground.nl/workshops-uitjes-form
  • Hoe kan ik een losse les of een proefles reserveren?
    Als je nog nooit een les bij ons hebt gevolgd moet je een les aanvragen via het proefles formulier. Na het aanvragen van de proefles kijken we samen met jou naar de mogelijkheden. Op deze manier zorgen we ervoor dat je een les volgt op het juiste niveau. www.thepoleground.nl/proefles Na het volgen van de proefles zullen wij de instellingen van jouw account veranderen en je toegang geven tot alle lessen op jouw niveau. Vanaf dan kun je zelf een losse les reserveren via het les rooster. www.thepoleground.nl/lesrooster
bottom of page